dimarts, 22 de març del 2011

EL MEU MÓN


L'activitat d'aquesta setmana consistia en aprendre a utilitzar el Fliker. Al principi ha sigut un poc complicat: busca el grup, fes un àlbum, puja en ordre adequat les fotos, fes una presentació, assigna una llicència Creative Commons ..., però la veritat és que ha estat molt interessant. Allò més m'ha agradat i a la volta sorprès ha estat l'elecció de les imatges. És una tasca molt complicada trobar deu imatges que diguen alguna cosa sobre tu, no mai m'havia parat a pensar com em descriuria amb imatges. Aquesta tasca ha estat mols enriquidora, m'ha ajudat a iniciar-me en la utilització del llenguatge visual. Un llenguatge que nosaltres tenim molt abandonat, però del qual rebem contínuament informació i no som del tot conscients de la quantitat de missatges que rebem a través d'aquest.
APRENENT A INTERPRETAR

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada