dijous, 10 de març del 2011

Google docs, molt profitós

Com ja sabeu, aquest blog el vaig crear arran d'una proposta que ens van fer en l'assignatura L_20. Doncs bé, degut a la quantitat de coses que estic aprenent, he decidir fer-vos participis del meu aprenentatge compartint amb tots vosaltres allò que vage descobrint en relació a les noves tecnologies.
Si us sembla bé comence ara mateix: fa uns dies, en classe, van estar parlant del GOOGLE DOCS (jo ho vaig descobrir eixe mateix dia). És un “programa” que ens ha obert l'horitzó. Aquesta aplicació de google té moltes funcions, però, voldria destacar aquella que ens permet compartir documents online en temps real!!!!!. Ja hem començat a utilitzar-lo i poder fer treballs grupals des de casa, és genial. A mesura que un company escriu en el document, des de la seva casa, la resta de membres del grup veiem, en els nostres ordinador, el que està escrivint. No us conte res més, vos deixe que investigueu i descobriu, per vosaltres mateixos, les meravelles que es poden fer.

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada